HTML

ModelAutoWorld

Modellek nem csak gyűjtőknek!

Friss rizsa

Nézettségi index

 google-site-verification: google8fea5aced8750820.html

MAW a Facebookon

Ferrari 365 GTB/4 Daytona 1969 Techno Giodi 1:18

Zsolt_T3 2014.05.03. 18:21

1969-ferrari-365-gtb-4-daytona-chassis-12943.jpg

 Az olaszok 1987 Július 30án adták be a Techno Giodi név jogvédelme iránti kérelmet az USA-ban, mint modellautó gyártó cég. Igazán sok modellt nem találtam tőlük csak egy Mercedes 280sl-t és ezt a Ferrarit. persze ez nem azt jelenti, hogy nincs más, maximum csak nehéz rátalálni. Mondjuk én a 25évnyi gyűjtési időszakom alatt most találkoztam először ezzel a márkával. Mikor hozzám került (kb 2 hónapja) nem is nagyon tudtam hová tegyem a számomra ismeretlen eredetű modellt. Szép dobozban egy szép autó, de pl kivenni is csak tegnap vitt rá az inger. Ez idő alatt egyszer már majdnem túl is adtam rajta, de a kicsomagolás után úgy gondolom, hogy jól tettem, hogy csak majdnem.

Ferrai 365gtb4 daytona (1).JPG

Ferrai 365gtb4 daytona (2).JPG

Nagyon kis finom modell. Érdekes érzést nyújt.

Ferrai 365gtb4 daytona (3).JPG

Ferrai 365gtb4 daytona (4).JPG

Mindene nyitható. A csomagtartó jobban is felnyílik, de ezt csak most, fotózás után mertem feljebb feszíteni, mert eléggé nehezen működött. De láttam egy pirosról fotót és ott teljesen nyitva van, így bátorkodtam nekifeszülni. Jelentem nem tört el!

Ferrai 365gtb4 daytona (5).JPG

Ferrai 365gtb4 daytona (6).JPG

Megmondom őszintén, higy eléggé Buragos érzést ad a belső, de mivel ez is olasz így lehet nem is tévedek nagyot. Ettől függetlenül igen kulturált a beltér.

Ferrai 365gtb4 daytona (7).JPG

Szép az embléma, az oldal lámpák és az irányjelző is, de úgy az egész rendben van.

Ferrai 365gtb4 daytona (8).JPG

Ez hátul sincs másképpen. Erős karaktert kölcsönöz a négy kipufogó cső. A lámpái kezdetlegesek, de ahhoz képest szépen kivitelezettek. A króm részek is hibátlanok.

Ferrai 365gtb4 daytona (9).JPG

 Ferrai 365gtb4 daytona (10).JPG

A kerekekre csak azt tudom mondani, hogy nagyon, nagyon szépek! Az elsők természetesen kormányozhatóak és a futómű szintén olyan Buragos félkemény, csendben gurulós.

Ferrai 365gtb4 daytona (11).JPG

A légbeömlő rácsa is igényesen van kidolgozva, szépen krómozva.

Ferrai 365gtb4 daytona (12).JPG

Az olasz pingpong asztal.

Ferrai 365gtb4 daytona (13).JPG

Az aljra is jutott látni való. Viszont a kormányösszekötő annyira puha anyagból van, hogy simán tud magától is kétfelé állni az első kerék, mint látjátok. Először azt hitem, hogy eltört, de nem, szimplán puha műanyag.

Ferrai 365gtb4 daytona (14).JPG

Az ablaktörlő lapátok különösen tetszenek, mert nem olyan bumfurdi, odahányt valami, hanem szép vékony, jól megformált darabok.

Ferrai 365gtb4 daytona (15).JPG

A már említett hátsólámpa.

Ferrai 365gtb4 daytona (16).JPG

A felirat csak egy matrica, akárcsak a rendszám.

Ferrai 365gtb4 daytona (17).JPG

Ilyen az ajtóbetét.Egyszerű.

Ferrai 365gtb4 daytona (18).JPG

A motortér tető belsejére is kaptunk borítást. Szerintem ötletes, még ha csak egy darab műanyag is.

Ferrai 365gtb4 daytona (20).JPG

A motor nem egy agyon bonyolított valami, de így is jól illik az autó többi részletéhez. Na ezért mondtam, hogy fura érzést generál a modell, olyan Buragos, de valahogy mégsem.

autowp.ru_ferrari_365_gtb_4_daytona_competizione_10.jpg 

 

Címkék: modell ferrari daytona techno giodi die cast ferrari 365 gtb

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://modelautoworld.blog.hu/api/trackback/id/tr56113087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása